Kalite Yönetimi
Onli Kablo’ da müşterilerimizin memnuniyetini arttırmak ve hedeflenen kaliteye ulaşmak için,
-Tüm çalışanların aktif olarak katıldığı ve dengeli olarak paylaştığı sistem oluşturmak
-Dünya’da sektörümüz ile ilgili en son gelişme ve teknolojileri yakından izleyerek, Türkiye şartlarına adapte
etmeyi ve müşterilerimizin istifadesine sunma görev bilinci ile sektörümüzün en iyisi olmak
-Tüm Onli Kablo çalışanlarının kalite hedeflerimiz doğrultusunda sürekli olarak geliştirilmesi için mesleki ve
kalite eğitimlerini sağlamakta ve bunun sürekliliğini sağlamak
-Üretimin tüm aşamalarında hatasız hizmet, üstün kalite, uygun maliyet ve yüksek verimliliğe ulaşmak
-Müşterilerimizden gelen şikâyetleri izlenebilir yapıyla inceleyip şikâyeti, çözüm sağlayıncaya kadar etkili ve
verimli şekilde karşılamak
-Enerji, hammadde ve doğal kaynakların verimli kullanılmasını sağlamak
-Tüm süreçlere müşteri odaklı şekilde yaklaşmak.